Pf
  • Nieuws
  • Agenda
  • Over Pf
    • Abonneren
    • Cadeau-abonnement
    • Adreswijziging
    • Adverteren
    • Contact
    • Verkooppunten
  • Abonnement
  • Losse nummers
Pf
Stream

Gevonden worden op internet

sep 15, 2016

Zeiss Loxia 85mm f/2,4 voor Sony E

sep 15, 2016

Canon introduceert de EOS M5 en EF-M 18-150mm

sep 15, 2016

Canon EF 70-300mm met LCD scherm

sep 14, 2016

Anders denken over vluchtelingen

sep 13, 2016

Fotograferen als Rembrandt van Rijn

sep 12, 2016

Premium full-frame MF objectieven van Samyang

Meer berichten

Gevonden worden op internet

Ondernemers Portaal Serie ondernemen Door Naomi Heidinga / 15 september 2016
next
  • A+ A-

ondernemersportaal

Hoe word je gevonden op internet? Het lijkt wel het ei van Columbus. Gevonden worden op internet, betekent vriendjes worden met Google. Google is een rationeel type die het fijn vindt als je dingen goed doet en goed bent. Hoe zorg je daar voor? Dat is een combinatie van een stuk techniek en belangrijker nog: een stuk inhoud. Als je een website hebt, moet je zorg dat deze technisch goed is.Vergelijk een website met een boek. Als jij een boek hebt met een goede kaft en een goede inhoud, kom je al een heel eind.

Google wil dat jij een autoriteit bent in jouw werkveld. Dat werkveld is fotografie van een bepaalde soort in een bepaalde plaats. Je vertelt dat je daar autoriteit in bent. Leg uit hoe bijvoorbeeld een bruidsrapportage in elkaar zit of hoe jij omgaat met productfotografie voor een bedrijf. Je kunt autoriteit worden door de kennis die jij heb van een bepaald onderwerp,ervaringen en tips & tricks te delen. Dat is het bevestigen van autoriteit.

Alles staat al op internet. Kopieer niet van andermans teksten, schrijf alle teksten zelf. Word zelf een autoriteit. Als jij lokaal actief bent en de content op een goede manier neerzet in jouw werkveld, geef jij Google de kans om je lokaal te presenteren. Op het moment dat je lokaal gepresenteerd wordt, ben jij vindbaar. Het zit voor een groot deel in je website, maar ook in sociale media, profielen, YouTube, vermeldingen, fora, en bedrijfsindexen. Dit zijn factoren waar verder op in wordt gegaan in de Happix video ‘Where to Google’.

gevonden

 

Deel dit bericht...
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Tags: Google, Google Marketing, Happix

Aanverwante artikelen

Ondernemers Portaal Serie ondernemen Door Naomi Heidinga / 25 mei 2017

Commercieel denken en handelen, hoe doe ik dat?

Ondernemers Portaal Serie ondernemen Door Naomi Heidinga / 18 mei 2017

Hoe behoud je je focus als ondernemer?

Ondernemers Portaal Serie ondernemen Door Naomi Heidinga / 12 mei 2017

Adverteren op Facebook

Instagram  Facebook  Twitter

Pf nummer 2 is uit

Bestel Pf 2 →

Vorige edities

Abonneren

Inkijk exemplaar




Disclaimer
Leveringsvoorwaarden
Privacy Statement
Cookies
© 2015-2021 Pf. Alle rechten voorbehouden.
Pf is een activiteit van Virtùmedia B.V.

PF maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie over cookies. Sluiten
Toon opnieuw
Noodzakelijk
Altijd ingeschakeld