In de overvolle fotografiemarkt is het meer dan ooit van belang jezelf te onderscheiden, niet alleen in je fotografie, maar in het geheel van uitingen dat je naar buiten brengt, inclusief je eigen persoonlijkheid. Jij bent je eigen merk (personal branding) en dat merk zal je moeten uitdragen in diverse uitingen zowel offline als online. De creatie van je eigen merk gaat niet over het snel verkopen van jezelf, maar over het opbouwen van een merknaam rond jouw persoon. Een betrouwbare merknaam waarmee mensen geassocieerd willen worden en dus jouw klanten willen zijn of met je willen samenwerken.

Tijdens deze middagworkshop wordt er onder meer antwoord gegeven op de volgende vragen:
Hoe creëer je je eigen merk? Wat is je merkidentiteit en hoe blijf je die telkens opnieuw consistent communiceren? Hoe helpt het je in je onderneming, commercieel gezien?

Verder wordt er aandacht besteed aan al je uitingen. Hoe ben je consequent? Welke keuzes in je communicatie maak je en hoe maak je ze passend binnen je branding? Past het binnen jouw merk om prijzen op je website te noteren of juist niet? Hoe maak je je website in overstemming met jouw personal branding, je adreskaartjes, je studio, je kleding? Wie ben je? Waar sta je voor? Wie zijn jouw klanten en waarom moeten die voor jou kiezen en waarom kies jij voor hen? Deze workshop zal je aan het denken over je eigen branding en je aanzet zijn naar een nieuwe manier van ondernemen als fotograaf.

Werner Pellis is fotograaf, lid van de kernredactie van P/F en schrijft sinds 2011 voor diverse media over ondernemen in de fotografie.
Meer informatie over Werner Pellis vind je op: Werner Pellis

Datum: 28 november 2016
Duur: 1 middag
Locatie: CameraNu.nl, Urk
Kosten: € 75,- inclusief koffie/thee
Deze workshop gaat definitief door, maar er zijn nog enkele plaatsen!

Inschrijven